24.02.2011

Retragere!

   
  " Din  cenuşa miilor de vise moarte încerc să plămădesc sufletul unui om, să i ofer viaţa, speranţa şi liniştea. Iau o rămăşiţă şi împreună cu o lacrimă transform totul într un aluat pe care mai apoi îl stropesc cu puţină iubire şi ajutat de vântul tristeţii încerc să obţin forma perfectă a unui om. M am retras în spatele zidurilor pentru eternitate, am încetat lupta şi am zdrobit cheia lacătului către portiţa sufletului. Acolo pe tărâmul nemuririi caut perfecţiunea şi încerc să găsesc o soluţie prin care aş putea să opresc tot haosul din trupul meu. Aş putea să renunţ la suflet şi să aleg gândirea sau să alung logica şi să trăiesc doar ascultând cântecul tainic al inimii. Sunt prea confuz pentru a putea lua o decizie definitivă, una ce ar putea să mi ofere pacea atât de mult căutată. Mi am împărţit personalitatea în mii de bucăţi, iar acum nu reuşesc să reconstruiesc măcar o parte infimă a celui de odinioară. Am cerşit o bucăţică de lumină celor din jur, dar oare cum aş putea să aprind flacăra unui suflet mort?  Încerc de atâta vreme să l hrănesc cu sute de iluzii, să i luminez calea spre nemurire, calea spre alt tărâm. Pot fi laş, dar niciodată superficial ! Pot fi orb, dar niciodată insensibil! În rest totul e doar rutină, timp fără miros şi gust, o viaţă monotonă ca a majorităţii oamenilor. Nu m am născut robot, nu mi am planificat absolut nimic, ci aştept calm ca viaţa să şi desfăşoare treptat strălucirea! "
El CiD    

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons