27.11.2012

Sacrificiu

"  De ce? O simplă întrebare retorică, două cuvinte care mi sfârâmă orice bulgăre de încredere și câteva litere încrustate atât de adânc pe aripile gândurilor încât îmi e imposibil să mi uit măcăr o secundă nedumerirea. Unde au dispărut oamenii? Unde-i iubirea, unde-i respectul, unde-i sufletul lor? Mă uit la fiecare om și rar, tot mai rar zăresc o sclipire de viață în inima și în ochii lui. Oamenii nu mai știu ce înseamnă mila, sacrificiul, răbdarea, lupta și de aici au uitat ce înseamnă viața. Au uitat că suntem datori să luptăm zi de zi pentru cel mai neînsemnat vis, au uitat cât de frumos e să întinzi brațul tău celor care au nevoie, au uitat că un om înseamnă mai presus de toate un amestec între trup,minte și suflet. "


2 comentarii:

. spunea...

Iubirea... sacrificiu de sine?... beneficiarul principal este persoana care simte dragostea...
poate am inteles gresit ceea ce am citit...

Anonim spunea...

Toate acestea exista...e adevarat ca sunt din ce in ce mai rare..si de aceea valoarea lor e mai mare...dar le gasesti in cele mai nebanuite colturi, pentru ca cei care sufera, care se sacrifica pentru altii, care iubesc, nu o vor arata, ci vor merge in tacere pe drumul acesta pana la capat...

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons