08.04.2011

Melancolie



"Un vânt răzleț își șterge lacrimile reci pe geamuri.
  Plouă.
  Tristeți nedeslușite-mi vin, dar toată durerea,
  ce-o simt n-o simt în mine,
  în inimă,                                                                                               
  în piept,
  ci-n picurii de ploaie care curg.
  Și altoită pe ființa mea imensa lume
  cu toamnă și cu seara ei
  mă doare ca o rană.
  Spre munți trec nori cu ugerele pline.
  Și plouă."

                                                                      Lucian Blaga 

8 comentarii:

Lavinia Dance spunea...

eu simt mereu in suflet durerea, poate daca as simti-o in stropii de ploaie ar fi mai usor..

frumoasa poezie..

Andreea Elena Dragomir spunea...

Blaga e minunat!Poeziile lui sunt precum rugile sacr.Merci frumos pt poezia asta, mi-a dat o stare ft frumoasa!:)

Lavinia Dance spunea...

ai primit raspunsul la email?:D
apropo, ai un premiu la mine pe blog!

El CiD spunea...

Da!In ultimele 2 zile am fost putin cam ocupat cu invatatul pt un examen si nu prea am mai avut timp de nimic si totusi am reusit sa l citesc,dar nu am mai apucat sa raspund!Multumesc frumos pt premiu:)!

Lavinia Dance spunea...

acea persoana a murit astazi. prea multi au distrus-o, inocenta si naivitatea iubirea si bunatatea nu isi au locul intr-o lume ca asta. de aceea oamenii nu mai simt prezenta Lui... multumesc pentru incurajare.

El CiD spunea...

Hmmm chiar aș dori sa te intreb ceva, dar nu pot prin comentarii.O sa las id meu:elcid_10real. Daca nu deranjez:d...

Lavinia Dance spunea...

am dat add, dar daca vrei sa ma intrebi legat de blog..nu am nici un motiv..

Mallynna spunea...

Foarte frumos! Blaga scrie deosebit

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons