03.04.2011

Viața!

“Împărțind timpul, omul a descoperit că el curge ireparabil. A observat că “azi” devine “ieri” și că umbra copacilor se alungește spre asfințit. În clipa aceea a devenit melancolic și a descoperit regretul. Dar era prea târziu.”

"Astăzi ştim că nu putem să facem nimic împotriva morţii, dar că trebuie să facem totul în favoarea speranței."

"A muri înseamnă de fapt a te muta într-o stea."

"Loviturile vieţii nu sunt numai distructive, ci şi constructive; ca loviturile ciocanului în dalta unui sculptor priceput."

"Unii se nasc bătrâni şi unii devin bătrâni foarte repede. Iar unii, ca mine, nu se maturizează niciodată."

"Lacătele din noi se deschid cu o lacrimă."

"Dorul e focul în care ard speranţele, dorinţele, durerile, iar cenuşa ce rămâne reprezintă amintirile..."

"Singurătatea, află de la mine, n-o umple lumea, ci o singură fiinţă. Una care te poate ridica sau nimici."

"Dragostea nu este doar un zâmbet, nu este doar o floare, dragostea este un suflet rănit și apoi vindecat de altul."

"Cred că n-am fost fericit decât în clipa în care am putut spune şi eu, ca orice om, că am iubit. Nu ca scriitor am fost fericit şi nici ca gazetar."

"Oricât de frumoasă ar fi o melodie, vine o clipă când ea e acoperită de tăcere."

"Nu ştiu pentru cine scriu, dar ştiu de ce scriu. Scriu ca să mă justific. În ochii cui? Am spus-o deja, dar înfrunt ridicolul de a mai spune-o o dată: în ochii copilului care am fost."

                                                                                                    Octavian Paler

2 comentarii:

D. spunea...

"Oricât de frumoasă ar fi o melodie, vine o clipă când ea e acoperită de tăcere."
foarte frumos:)

Lavinia Dance spunea...

superba citate :)

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons