17.10.2016

Moarte

" S-a întors? Nu, nu se va mai întoarce niciodată, nu mai există lupta, poate doar resemnarea. Mor pentru tine, mor pentru că sunt prea laș pentru a mai schimba ceva, prea laș pentru a mai spera la un alt sfârșit, prea laș pentru a mai încerca să repar ceva. Oare cum mai poți trăi când îți simți sufletul descompunându-se puțin câte puțin, când mirosul amintirilor e de nesuportat, când viața nu mai înseamnă nimic? Când totul se rezumă la un singur termen: abandon. Iubesc frânturi, prețuiesc imagini apuse și nu simt decât un sentiment de ură, o ură care asemenea unei mocirle nu face decât să mă distrugă, să nu mai lase nimic nealterat. Am avut nevoie de atâția ani pentru a conștientiza un lucru atât de simplu:

                      Singurul om care a murit de-a lungul anilor aceștia sunt eu, doar eu. "

                                                                                                                                 T. N.



" Credeam a fi tânăr sub soare, și m-am  pomenit fără vârstă. Și dacă-n miez de nopți mai aveam ani, în amiezi nu-i mai aveam. Toate vârstele fug și rămâi ființă și neființă, prestigiu vibrant în nihilismul mistic al însoririlor. "
 Emil Cioran

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons