07.04.2011

Cuvinte!

  "Mi am părăsit trupul, l am lăsat pradă întunericului și am alungat sufletul spre tărâmul nemuririi. Am încetat războiul și am încercat să recontruiesc o parte a universului sfărâmat în luptele necruțătoare. Mi am apărat cu atâta ardoare cetatea și nu am cedat nicio palmă de pământ dușmanului. Doar în clipa când mi am văzut întreaga creație măcinată de foc și transformată în ruine m am rugat cu stăruință ca o săgeată să mi străpungă inima, să nu fiu martor la distrugerea propriei cetăți. Am rămas însă neclintit pe treptele pline de cenușa viselor spulberate și a amintirilor luminoase de odinioară. Mi am pierdut rațiunea și doar țipetele și lacrimile m au însoțit pretutindeni. Am reconstruit totul cu ajutorul unui singur vis, luminat de micuța stea din sufletul inocent al copilului de altădată.  "



Acum aș putea vorbi  despre nepăsarea oamenilor, despre credința lor mult prea fragilă, despre visele lor pline doar de răutate, despre comportamentul lipsit de logică. Însă nu vreau să mi târăsc sufletul într o mocirlă și să ofer un plus de atenție celor plini de răutate și nepăsare!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons