29.04.2011

10!

"
1)  Să aştepţi oricât!
2)  Să aştepţi orice!
3)  Să nu-ţi aminteşti, în schimb, orice! Nu sunt bune decât amintirile care te ajută să trăieşti în prezent. 
4)  Să nu numeri zilele!
5)  Să nu uiţi că orice aşteptare e provizorie, chiar dacă durează toată viaţa.
6)  Repetă că nu există pustiu! Există doar incapacitatea noastră de a umple golul în care trăim.
7)  Nu pune în aceeaşi oală şi rugăciunea şi pe Dumnezeu. Rugăciunea este uneori o formă de a spera a celui ce nu îndrăzneşte să spere singur.
8)  Dacă gândul ăsta te ajută, nu evita să recunoşti că speri neavând altceva mai bun de făcut sau chiar pentru a te feri de urmările faptului că nu faci nimic.
9)  Binecuvântează ocazia de a-ţi aparţine în întregime. Singurătatea e o târfă care nu te învinuieşte că eşti egoist.
10) Aminteşte-ţi că paradisul a fost, aproape sigur, într-o grotă.

Închipuiţi-vă că într-o zi ar fi venit un tren şi n-am fi mai avut putere să urcăm în el. L-am dorit prea mult, l-am aşteptat prea mult. Ne-am epuizat în aşteptare şi nu ne-a rămas nicio picătură de energie pentru a ne bucura de sosirea lucrului aşteptat. Numai că ne-am fi simţit striviţi de o mare tristeţe, amintindu-ne cât am visat trenul acela care acum pleacă fără noi. Şi ce-am fi putut face după plecarea trenului? Singura noastră şansă ar fi fost să uităm de el, să uităm de toate, să dormim, iar când ne trezeam, cu ultimile noastre puteri, să aşteptăm alt tren..."

                                                                                               Octavian Paler!

3 comentarii:

Lavinia Dance spunea...

ce frumos:X

Lavinia Dance spunea...

nu stiu de ce nu iti urmaream blog-ul si inainte..de fapt nici nu stiam de el, am intrat intr-o zi pe el, si am vazut ca blogul meu este pe lista ta de urmarire, si am ramas surprinsa intr-un mod placut, si am zis ca am sa vin sa citesc dar scriai asa mult si eu ma plictisesc repede, insa de cand ai vrut sa iti inchizi blogul am inceput sa citesc, si imi place mult cum scrii.sau ce postezi :)

El CiD spunea...

Multumesc frumos!!

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons