22.03.2012

Zbor

"Am încetat lupta! Mi am pierdut sabia, demnitatea și chipul nepătat sub cerul murdar al acestui război fără sfârșit, au trecut ani de la prima luptă, ani care nu și au respectat misiunea și m au lăsat pradă unui timp mort, un timp incapabil să aducă vreun strop de viitor în sufletul meu. Am încetat să trăiesc și am rămas doar o stranie nălucă într un univers imaginar, un univers întunecat, unul tainic, lipsit de viitor, presărat doar de prezent și de o singură imagine ștearsă a unui trecut îndepărtat. Am încercat să i ofer sufletului aripi, să l alung spre alt târâm, locul ce i ar putea aduce o picătură de viață și ar nimici lanțurile robiei. Am fost înfrânt, iar zborul plin de măreție și speranță a mușcat nisipul întunericului, iar aripile sufletului s au frânt pentru totdeauna. Am rămas prizonierul acestei lumi, târâmul ce sugrumă ultima fâșie de lumină, strivind șansa unei noi vieți a acestui luptător. Mai am doar câteva vise, vise ce se nasc, luminează preț de o secundă și se sting în mocirla acestui lac înghețaț de sângele amintirilor. Atunci când ultimul vis va muri voi râmâne singur în fața necunoscutului și a întunericului pentru eternitate."



                                     " Nu putem începe să murim decât uitând."

1 comentarii:

Unknown spunea...

nu cred ca avem dreptul sa ne dorim moartea...

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons