15.08.2012

Dorință

  " Aș vrea să pot visa, să pot păși pe același drum și să respir mireasma dulce a serii cu fiecare celulă a trupului, să mi las mintea pradă tăcerii, să alung orice gând departe și să rămân întins pe covorul rece al pământului zile întregi, să ascult doar bătăile inimii și ticăitul ceasului, să mi las sufletul să plutească alături de freamătul vântului tomnatic. Aș vrea să pot sta alături de copilul de odinioară,să mi las rațiunea înlănțuită în aceeași odaie cu trecutul, iar trupul să mi fie acoperit de frunzele răpuse și sufletul să l pot oferi viselor toamnei. Am nevoie de tine... toamnă. "


3 comentarii:

Unknown spunea...

si ce te retine sa faci lucrurile astea?

El CiD spunea...

Nu mă reține nimic, cu siguranță o să le fac, iar atunci când va fi toamnă totul va fi perfect:).

Alissu spunea...

Suna trist,si totusi foarte cald...

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons