16.12.2011

Minte și suflet

    Niciodată nu m am simțit atât de obosit, atât de îndepărtat de viitor și de imaginea victoriei. Am sperat că în cele din urmă voi reuși să pun capăt acestui război din sufletul meu, să înlătur partea ce îmi inundă sângele de răutate,ură și dezamăgire. Acum par mult prea fragil, mult prea firav pentru a mai ridica privirea spre cel care de atâta vreme mă târăște în mocirla sa, cel care așterne pământ peste inima mea și cerne praf de moarte peste sufletul unui copil. Știu că acestă luptă va lua sfârșit în cele din urmă și nu mi va aduce decât pactul unei înfrângeri. Nu mai am decât un vis, restul au pierit în hainele pline de praf ale acestei lumi, haine mânjite de grotescul realității și al banalului. M am decis... Oricât aș vrea să renunț, am decis să arunc în luptă și cel din urmă vis, să lupt încă un an împotriva mi, iar dacă aripile acestui vis se vor frânge precum cele ale viselor de odinioară voi pleca și nu mă voi mai întoarce vreodată. Am decis să lupt împotriva unui suflet incapabil de a iubi în întregime, să lupt împotriva oricărui gram de întuneric, să alung orice cuvânt, orice gând lipsit de lumină, să refuz orice contact cu mizeria acestei lumi. Dacă nu voi reuși voi lăsa tăcerea să șteargă urmele pașilor mei și să mi înconjoare trupul și sufletul în mantaua sa.

 "Libertatea interioară se degradează nu numai prin minciună, ci și prin iluzia că poți să rămâi nevinovat fără să alegi! "



3 comentarii:

. spunea...

Iluzia... creeaza dependenta ... e doar un chin de care nu mai scapi...E ca si cum ai fi intr-o cutie
In care.. oricât ai vrea... nu mai incapi...

Lavinia Dance spunea...

mereu trebuie sa luptam...
trebuie sa revin sa recitesc, pentru ca imi fuge gandul in alta parte, se vede ca am facut pauza:)) :D

El CiD spunea...

Mulțumesc la fel!>:D<

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons