01.12.2011

Rugă

    " M am simțit încolțit de întuneric și singurătate, am abandonat lupta și am încercat să mi alung amintirile și să mi uit numele. Am cerut cu îndârjire un miracol, o singură clipă de speranță, un vis ce mi ar fi putut aduce o altă viață. Aș putea spune că singurul obstacol în fața acestui miracol a fost propria gândire, iar ochii mei, ochii copilului nevinovat nu au reușit decât să schimonosească imaginea acestui vis împlinit. I am tăiat de mii de ori aripile, l am izgonit spre tărâmul uitării, iar în cele din urmă am țipat plin de furie către cel care în nemărginita lui bunătate îmi oferă de fiecare dată iubirea, alături de miracolul pe care îl cerșeam de atâta vreme. Singurul vinovat am fost eu. Am fost nevoit să mi închid ochii și să mi caut drumul mânat doar de suflet și inimă, singurele ce au reușit să mi  strivească teama și neliniștea. Puțini sunt cei care reușesc să și găsească  liniștea și reușesc să treacă neschimbați peste orice dâmb, peste orice încercare mai mult sau mai puțin dureroasă. Trebuie să lași deoparte orice răutate, orice cuvânt secătuit de bunătate, să alungi toate visele lipsite de profunzime și să lași orice așteptare să ia sfârșit. "

                              "Dacă iubeşti un om perfect, n-ai niciun merit că-l iubeşti."



5 comentarii:

. spunea...

"Dacă iubeşti un om perfect, n-ai niciun merit că-l iubeşti."...adevarat

Bianca Tămaș spunea...

Iubirea confera perfectiune...

Alissu spunea...

Iubirea e mai mult decat perfectiune...

Lavinia Dance spunea...

de ce ma regasesc aici?

"Am cerut cu îndârjire un miracol, o singură clipă de speranță, un vis ce mi ar fi putut aduce o altă viață"

Soll spunea...

Superb .. special..

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons