28.04.2011

Ploaia!

 "Picături reci de ploaie din nemărginitul univers alungă întunericul spre tărâmul suferinței. M am trezit după mult timp în aceeași mocirlă, dar fără suflul de moarte, având în jurul meu lumina și speranța unui nou destin. Ochii mei își recapătă treptat strălucirea de odinioară, iar eu din lacul plin de vise moarte îmi ridic trupul plin de răni, mărturii ale luptei din trecut.Rănit, dar lipsit de durere îmi caut inima prin cenușa trecutului! "   


 "Singurul lucru necesar pentru triumful răului este ca oamenii buni să nu facă nimic!"

1 comentarii:

Lavinia Dance spunea...

ai dreptate....
asa ca hai sa facem ceva!:)

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons