08.01.2011

Ultimul vis!

  " Întemnițat, fără vise, fără suflare și speranță ridic timid privirea spre cel care de atâta amar de vreme încearcă să mi fure sufletul. Nu voi regreta niciodată faptul că am avut curajul de a mă împotrivi dorinței sale bolnave de a mi lua absolut totul. Am început lupta de pe un piedestal, dar treptat m ai atras în mocirla ta și ai reușit să transformi totul  în rău! Mi ai răpit mii de vise, rupându le aripile și apoi atârnându le pe zidul tristeții. Târziu am realizat că sunt prea slăbit pentru a continua războiul și am ales să fug departe, crezând că astfel vei uita și îmi vei oferi prilejul de a evada din această luptă. Obosit am zărit în depărtare micuța cetate părăsită și gândindu mă că ea îmi poate oferi liniștea atât de mult căutată m am refugiat în spatele zidurilor. Dar totul a fost doar o simplă amăgire, crezându mă liber mi am dat seama că sunt închis în cetatea celui care m a hăituit și totul a fost doar o iluzie a sentimentului de libertate. Mi am săpat propriul mormânt, iar acum aștept cu inima zdrobită, orb, cu sufletul sugrumat ca destinul să și urmeze traseul prestabilit. Îi aud pașii tot mai aproape, suflarea lui de moarte și sunetul trist al finalului. Fără lumină, fără vreun strop de speranță, părăsit, neavând posibilitatea de a evada sunt nevoit să pășesc pe câmpul de luptă. Oare de ce mi am dorit cu atâta ardoare finalul? Prezentul nu mai există! El este doar un scurt film al tuturor amintirilor! Acum la final îți pot spune doar atât : nu mi voi pleca capul în fața ta și niciodată nu ți voi oferi sufletul! Așadar tu nu mă poți învinge! Nu poți fura sufletul unui om nebun însă unul ce a ales să trăiască alături de Creatorul său.Iar pentru fiecare vis sfărâmat voi înălța două și întotdeauna voi transforma răutatea ta în fericire! Acum pot afirma cu tărie : El Cid e un om liber care a ales să trăiască frumos într o lume fără păcate, o lume în care doar trăirile sufletești și visele vor conta !"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons