24.10.2011

Întrebare

                                   "Dacă ți s ar da o a doua șansă în viață, ce ai face?"

   Dacă aș putea lua de la capăt firul vieții, dacă aș putea renunța la viața de acum m aș întoarce spre meleagurile copilăriei, aș alege sufletul, inima și visele copilului de altădată. Aș lua povara greșelilor din trecut pe umerii mei, aș încerca să obțin iertarea oamenilor care au suferit din pricina faptelor mele. Aș alunga din sufletul și mintea mea ultimul strop de răutate și le aș spune tuturor adevărul, le aș spune cât de mult îmi lipsesc și cât de mult înseamnă pentru mine. Aș încerca să răspândesc numai bucurie, iubire, vise și speranță și să las deoparte orice fărâmă de răzbunare și răutate. Iar atunci când voi reuși să mi împlinesc acest vis,atunci când sufletul meu va fi îmbibat în liniște și fericire voi pleca departe, departe de orice amintire sau om, departe de orice greșeală sau vis năruit.

Mulțumesc Lavi!

4 comentarii:

Unknown spunea...

foarte frumos ceea ce ai scris. ceva asemanator vroiam sa scriu si eu

Unknown spunea...

chiar asa sa fie oare?

Lavinia Dance spunea...

pot sa scriu aceste versuri la mine in agenda?:d
sa le pastrez si sa le pot reciti.
foarte frumos raspuns, ma bucur ca ai raspuns:)

El CiD spunea...

Nymphetamine: Singurul obstacol ar fi trecutul...

Lavi: Da.Mulțumesc frumos!>:D<

bebitza: Mulțumesc!

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons