26.07.2011

Tăcere

" Aici e casa mea. Dincolo soarele şi grădina cu stupi.
   Voi treceţi pe drum, vă uitaţi printre gratii de poartă
   Şi aşteptaţi să vorbesc.
    - De unde să-ncep?
   Credeţi-mă, credeţi-mă,
   despre orişice poţi să vorbeşti cât vrei:
   despre soartă şi despre şarpele binelui,
   despre arhanghelii cari ară cu plugul
   grădinile omului,
   despre cerul spre care creştem,
   despre ură şi cădere, tristeţe şi răstigniri
   şi înainte de toate despre marea trecere.
   Dar cuvintele sunt lacrimile celor ce ar fi voit
   aşa de mult să plângă şi n-au putut.
   Amare foarte sunt toate cuvintele,
   de-aceea - lăsaţi-mă
   să umblu mut printre voi,
   să vă ies în cale cu ochii închiși."
                                                   Lucian Blaga
 
                     
 
   Voi lăsa timpul să aștearnă praful peste cuvintele amare, să-nvăluie
  prezentul în mantaua tăcerii, iar eu mă voi retrage în spatele trecutului!                

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons