17.03.2011

Sfârșit!

"Să-ţi spun ce este dragostea adevărată. E credinţă oarbă, umilinţă fără preget, supunere desăvârşită, încredere şi dăruire împotriva ta însuţi, împotriva lumii întregi. Dragostea înseamnă să îţi dai inima şi sufletul întreg celui care ţi le va zdrobi".
   Am încercat să reașez măcar o singură cărămidă pe fundația normalității.Nu am reușit! Am încetat lupta în clipa când doar egoismul și răutatea au rămas singurele resurse ale sufletului. Așadar las totul în urmă și plec departe, dar în același timp îmi asum întreaga vină pentru această înfrângere!                                              
                                                    Așa cum am promis voi închide acest blog!

1 comentarii:

Lavinia Dance spunea...

ti-am lasat un com si mai jos...
eu te-as sfatui totusi sa nu inchizi blogul, sa il lasi deschis, si daca nu mai vrei sa scrii sa nu mai scrii dar nu-l inchide...
si mai apoi inca nu am citit toate postarile tale, si cred ca ar trebui sa o fac, pentru ca imi plce cum gadesti, si cum exprimi in scris ceea ce ai de spus.
multumesc pentru vizita>:D<

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons