02.03.2011

Înger!

"Ai auzit vreodată sunetul unui suflet căzut? Sufletul unui înger înfrânt, pierdut prin valurile timpului, uitat în cutiuța marelui stăpân! Cuvintele, strigătele disperate se izbesc brutal , se pierd treptat în infinitul întunericului. Mi au tăiat aripile, mi au luat lumina, jefuindu mi și ultima redută, locul în care mi am păstrat amintirile și singurul vis neatins de suflul morții. M am luptat din răsputeri să alung dușmanul spre imperiul său și să recuperez măcar o părticică din suflet, un ciot ce ar putea să mi aducă o parte din miile de vise înapoi. Nu i nimeni vinovat de finalul neașteptat , nici măcar dușmanul, el urmându și doar misiunea. I am admirat întotdeauna stâpânirea de sine, calmul absolut în momentele dramatice și totuși nu mi dau seama de ce oare nu renunță la ruinele unui biet cerșetor. Un înger mutilat de propriile vise, unul ce a pierdut grandoarea și protecția veșmântului sfânt și a căpătat rușinea și umilința unor straie mult prea pătate de semnele sărăciei și a înfrângerilor nenumărate. Cuvintele se pierd unul câte unul în oceanul nebuniei, lacrimile și au sfărâmat puritatea și acum reprezintă doar semnele egoismului, ale deznădejdii. Am fost trimis cu un scop anume, dar nu am reușit decât să semăn semințele întunericului, să răspândesc doar un strop de speranță din valul uriaș și nu am oferit decât iluzii. Sunt doar un biet cerșetor! Am modelat din cenușa miilor de vise stinse un suflet nou, iar apoi m am rugat divinității să i arunce o picătură din râul vieții. Am învins moartea, răutatea, deznădejdea pentru totdeauna. Acum aștept cu nerăbdare să pot oferi celor neajutorați un strop din lumina dăruită, o bucățică din sufletul unui înger. Timpul  nu i un obstacol, ci doar prietenul mut, prietenul ce mi va fi veșnic alături."
 El CiD

2 comentarii:

IuliaN spunea...

Foarte frumosss

Anonim spunea...

Sublim! ceva ce nu poate fi descris in cuvinte. probabil ca asta ne asteapta cand vom fi imbratisati de ingerii Domnului. Nu vreau sa ma pierd in intuneric , astept sa ma binecuvanteze lumina. Multumesc necunoscutule!

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons