08.10.2010

Adevăr

Viață sau doar o comedie de prost gust?O piesă tristă cu un final tragic.Și din păcate noi suntem actorii.Omul se naște cu un anumit scop,dar întotdeauna ne pierdem în oceanul păcatelor și în cele din urmă ne scufundăm singuri în mocirlă.Toți suntem mânjiți, iar la finalul vieții vom returna un suflet murdar ,plin de noroi în locul celui imaculat dăruit de Dumnezeu.Sunt confuz,nu mi pot ridica nici măcar o secundă privirea spre voi pt că mi aș pierde și ultima fărâmă de onoare.M am gândit, am stat pe scaunul meu  privind îngrozit jocul vostru!Unde au dispărut valorile, unde am ajuns?Cea dintâi calitate a omului ar fi trebuit să fie respectul.Totul începe din acest punct.Indiferent de persoană,de statutul acesteia,de capacitătile mintale, noi trebuie sa avem măcar un strop de respect față de toți.Însă voi căutați întotdeauna invidia celorlați,nu suportați adevărul ci încercati să l evitați.Acest mod de abordare a problemei nu reprezintă soluția ci doar o amânare,o amăgire.Toți aveți un scop și încercați să l obțineți prin orice mijloace!Nu va conta niciodată suferința celorlalți ci doar bucuria voastră.Nu sunt pesimist,văd doar realitatea,una crudă,dar una pe care o putem schimba.Timp de un an am stat închis și am privit detașat lumea exterioară.Am reflectat și am ajuns la o serie de concluzii.În primul rând termenul prieten nu are o bază reală.Nu există omul care te va ajuta dezinteresat,omul ce va rămâne alături de tine până la moarte.Toți îți sunt alături pânâ în momentele dificile pt ca apoi să uite ,să nege timpul petrecut alături de tine.Își bat joc de trecut,de tine pt ca mai apoi în clipa în care își vor aduce aminte de tine te vor căuta.Ești părăsit de către absolut toți.De ce pleacă?Nu găsesc nici măcar o explicație logică.Am avut o singură mare problemă,am crezut în prieteni,i am așezat pe un piedestal pt ca mai apoi chiar ei să mi demonstreze că nu și merită distincția.Cu ce am greșit?Poate sunt doar eu de vină.Așadar, îmi cer scuze că mi am creat o părere bună despre dumneavoastră.Îmi cer scuze pt că v am deranjat!Nimeni nu mi poate schimba impresia și absolut nimeni nu mi va întinde nicicând vreo mână de ajutor .Dar eu,eu cu  singuratatea mea voi căpăta fericirea.Nu mi e teamă de moarte,nici de voi și ve ți putea să mi luați absolut totul !Nu sunt orb și chiar dacă unii cred că nu mi voi da seama de faptele lor se înșeală.Însă voi respecta dorința voastră,iar dacă cineva va avea ceva de zis voi ține cont de părerea sa.

8 comentarii:

Lavinia Dance spunea...

Hey, ai dreptate, doar ca acolo unde ai spus: esti parasit de catre absolut toti, sau ceva de genul, tin sa te contrazic, nu toti te parasesc, iti ramane unul singur care nu te paraseste i acela este Dumnezeu.
Iar referitor la primele fraze cu care ai inceput, viata nu este nici o comedie de prost gur si nici altceva, viata este un dar, cel mai pretios dar pe care l-am putea primi vreodata.Cu toate ca este dificila uneori, noi trebuie sa luptam, i sa trecem peste greutai, daca nu ar fi greutatile am mai aprecia noi bucuria?

Lavinia Dance spunea...

"iar la finalul vieții vom returna un suflet murdar ,plin de noroi în locul celui imaculat dăruit de Dumnezeu" Tocmai pt asta a murit Isus pe cruce,pentru ca noi sa putem fi salvati.

Imi cer scuze pt greseli.

Florea Mihai Ionut spunea...

,,Timp de un an am stat închis și am privit detașat lumea exterioară.Am reflectat și am ajuns la o serie de concluzii."

in etapa asta am stat si eu vreun an ca apoi sa ajung la raspunsul cel mai bun, la care vad ca ai ajuns si tu. Doar constientizeaza ce spui si ai sa vezi ca ai rostit deja solutia :P uite:

,,Dar eu,eu cu singuratatea mea voi căpăta fericirea"

Ai cautat un an in exterior, ai fost observator si nu ai gasit nici o concluzie reala pentru ca tot ce vezi afara e o scena(dar pe ea nu se joaca doar o proasta comedie). Adevarul, fericirea le gasesti doar in interior, acolo nu e o scena, acolo tu esti regizorul si actorul, stii tot asa cum este nu asa cum ti se vinde. Fericirea este deja in tine asa cum a fost la inceput:)
Esti mai aproape acum sa cauti in tine, la asta ma refer cand spun singur...nu singur izolat ci singur intors catre tine dar pastrand contact cu ceilalti. Un contact transparent, in care sa se vada exact ceea ce crezi despre persoana, un contact necenzurat, si astfel relatiile se vor muta de pe scena,in realitate si vor deveni mult mai clare. Viata va deveni mult mai simpla.

De multe ori, noi gresim pt ca ne inselam in privinta altora. Nu ei. Ei nu fac nimic altceva decat sa traiasca asa cum stiu ei... insa ce pretentie sa avem cand noi nu ne stim nici pe noi destul de bine? Intai cun pe tine si apoi ai sa ii simti si pe ceilalti asa cum trebuie. Nu stiu cine te-a suparat dar ti-a facut un mare serviciu....te-a indepartat de scena si te-a adus mai aproape de tine. Pacat este ca ei raman tot acolo in piesa aia slaba si nu reusesc sa isi limpezeasca ochii.

Pentru Lavinia:

Ai dreptate, dar nici el nu a zis ca l-ar fi parasit Dumnezeu:D. Daca il pierzi pe Dumnezeu te pierzi de fapt De tine, te pierzi Pe tine.
Dumnezeu curge prin noi, e extazul, e fericirea, e lumina... dar pentru ca noi nu ne cunoastem, nu ne avem.

In mom in care ramai singur, nu te mai ai decat pe tine si cand te mai ai doar pe tine, minunea s-a produs... Atunci il simti pe Dumnezeu dupa care revi implinit printre oameni.

El CiD spunea...

Lavinia: Ai dreptate viata este un dar,un lucru nepretuit,dar în clipa în care ne batem joc de ceea ce am primit nu o mai putem numi viață.ms pt sfaturi.

Singuratatea pot spune ca exista doar in interior,desi poate ca în exterior ea nu există.Însa lucrul care ma descumpaneste ar fi gandirea ilogica a unora(înainte de a face ceva ar trebui sa ne gandim mult mai mult si nu numai la noi).Cât despre credință,pot spune ca Dumnezeu e singurul care mă ține în viață și mi oferă puterea de a continua în orice condiții.Nu m a supărat nimeni în mod deosebit,dar atunci când cunosc o persoana cred cu tărie ca este un om valoros.Însă pe parcurs tot el ține morțiș să mi demonstreze că nu și merită statutul.Iar în perioada asta de 1 an am trecut de tristea extrema la fericire și tot așa.Pot spune că a fost o placere sa trec prin lucrurile astea si totodata una din clipele cele mai importante ale vieții.

Lavinia Dance spunea...

Nu toata lumea isi barte joc, sunt unele persoane care chiar o apreciaza.

El CiD spunea...

Viață pt mine înseamnă iubire,respect,onoare,dreptate.Ori în ziua de azi rar găsești aceste calități la anumite persoane.Fără aceste lucruri suntem departe de Dumnezeu!Ori iubirea e pe cale de dispariție,respectul tinde către o,iar invidia și răul se dezvoltă în sufletul nostru pe zi ce trece.Acum nu stiu poate gresesc eu.Însă eu sper că mai putem schimba ceva pt că în momentul de față nu suntem pe drumul cel bun.oricum apreciez parerea.

Lavinia Dance spunea...

Poate nu ai sa poti sa schimbi asta la altii, dar la tine o poti schimba.Tu singur poti sa te lasi purtat de iubire, ai sa vezi cum ea incetul cu incetul o sa iti patrunda in suflet, doar daca iti deschizi inima.
Asa este, daca nu avem aceste lucruri suntem departe de El, dar tocmai El ne da putere ca sa putem sa pastram iubirea si bucuria in inima noastra.
Oamenii din ziua de azi, decat tot mai mult, dar intrebarea este, ne vom lua si noi dupa ei, sau le vom da un exemplu bun ?

Lavinia Dance spunea...

Florea Mihai Ionut , ai dreptate.
"Dumnezeu curge prin noi, e extazul, e fericirea, e lumina... dar pentru ca noi nu ne cunoastem, nu ne avem." foarte frumos ai spus-o!

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons