22.09.2010

Ultima lupta!

"Am uitat totul.Nu mai simt nimic.Sunt doar o amintire uitatã într un colţ de iad.Nimeni nu încearcã sã mi rasfoiascã paginile pictate de sânge.Scrisul se pierde în negura timpului ,iar nãpãstuita amintire zboarã spre meleagurile de mult apuse.Va fi alãturi de creatorul sãu.Au murit visele,au dispãrut sentimentele,iar acum se macinã şi cea din urmã imagine.Iau totul cu mine,le îngrop în adâncul sufletului.Aşadar plec şi eu!Însã nu mi voi părãsi cetatea în ghearele necruţãtoare ale timpului.O voi distruge!Doar ea va cãpãta eternitatea.Cenuşã,praf,moarte,singurãtate...Toate vor rãmâne moştenire şi vor bântui tãrâmul unde îmi lãsasem inima.Mii de lacrimi au încercat sã mi stingã focul.Nu au reuşit!Nici mãcar vântul nu a izbutit sã mi îndulceascã suferinţa.Îmi iau zborul.Întorc timid capul pentru ultima datã spre locul unde m am nãscut şi am murit,tãrâmul unde sufletul meu de copil a fost strivit!"
El CiD 22 septembrie 2010

1 comentarii:

Andra spunea...

Foarte frumos Blogul!
Felicitari El Cid :)

Andra

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons