04.08.2010

Ai crezut că treci prin viaţă mai uşor...

"A trecut timpul... .Am ridicat "micuta cetate" si sper ca zidurile ei sa reziste tuturor incercarilor.Cu aripile frante,visele naruite,uitat intr un colt de iad m am ridicat din propria suferinta si cenusa si am creat ceva nou,ce mi va oferi linistea si implinirea de care voi avea vreodata nevoie!Intotdeauna omul pentru a depasi o mare suferinta trebuie sa moara,macar in plan simbolic pentru a ingropa trecutul dureros.Uită-ţi defectele,incearca sa fii un om nou.Viata iti ofera aceasta sansa.Asadar ma nasc iar.A treia oara.Primesc de fiecare data :1 trup,sufletul nepretuit,o familie care sa ma iubeasca si credinta.As vrea sa multumesc din tot sufletul lui Dumnezeu,familiei ce m a sustinut neconditionat,domnilor profesori si putinilor prieteni care mi au fost alaturi.Am inchis totul intr o mica cutiuta pe care am uitat o in adancul inimii,am ridicat zidurile si acum nu voi mai putea fi doborat de absolut nimeni.Insa m am dezis de lumea pacatelor,a oamenilor,mi am construit propriul univers unde imparatul va fi Dumnezeu,iar iubirea,respectul,munca,onoarea,curajul vor fi principiile de baza.Nu adoptarea unor legi si a unor programe vor schimba mediul in care traim,avem nevoie de oameni noi pt a distruge defectele si a crea ceva neobisnuit,un lucru de valoare."
El CiD


In memoria unui mare artist,o persoana deosebita si sensibila am pus pe blog melodia sa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons