04.06.2010

Viata !!


“Oamenii se împart în două categorii: unii caută toată viata şi nu găsesc, alţii găsesc şi nu sunt multumiţi.”Oare vom fi vreodata multumiţi pe deplin?Un lucru imposibil,dar poate benefic pt dezvoltarea omenirii.Deşi lumea ar trebui să evolueze, parca toţi se îndreaptă într o direcţie gresitã.Oamenii deosebiţi şi capabili să ne ofere un exemplu de viaţã şi moralitate sunt izolati,îndepãrtaţi de cei ce vor sã se afirme prin orice mijloace.Cineva mi a spus sã evit sã ridic privirea în jurul meu şi sã încerc sã mi urmez "drumul" pt cã într un "ocean" plin de oameni, ce şi au pierdut adevãratul sens al vieţii te poti rãtãci...Totul depinde numai de tine.Întotdeauna am incercat sã gãsesc un om perfect.Şi dupã mult timp,atunci când am crezut cã am gasit, totul s a ruinat complet.De aceea cele mai mari dezamãgiri se nasc din mari speranţe.
Însã nimeni,chiar absolut nimeni nu ţi poate fura amintirile sau dreptul de a visa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons