07.06.2010

Sufletul



“Sufletul e o urnã în care închidem cenuşa patimilor stinse.”Sau poate chiar mai mult.E un lucru nepreţuit,miraculos dăruit omului de către Dumnezeu.Fără suflet nu poţi trăi.Nu poţi visa, nu poţi iubi,nu poţi fi împlinit.Există sufletul? S-au făcut studii profunde stabilindu-se că imediat după moarte omul pierde, indiferent de greutatea avută, aceleaşi 18 grame.Însă nu ştiinţa poate explica existenţa acestuia, ci doar trăirile omului.Nimic nu poate fi mai profund decât bucuria unui om şi nimic nu este mai sumbru decât deznădejdea sa.Astfel putem afirma că liniştea sufletească reprezintă ţelul nostru suprem spre care tindem toată viaţa.Sufletul reprezintă singura legătură a omului cu divinitatea.Aşadar, doar prin intermediul lui putem birui moartea!


"Bate, si eu stiu ca bate si vreau eu sa bata.
Bate si-o aud întruna si nu mai vreau sa bata
De fiecare data, ca-ntâia data.
De fiecare data, ca ultima data.
N-are culoare, n-are, ca miezul de piatra,
ca miezul pietrei, de-ar batea miezul de piatra.
Nimeni n-a vazut-o niciodata.
Mint ce-i care spun c-au vazut-o vreodata…
Ea bate,si eu stiu ca bate, si vreau eu sa bata.
O aud întruna, pâna nu mai vreau sa bata.
Dar auzul meu si ea sunt doar o bucata,
un singur bloc de piatra nedespicata."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons