27.02.2012

Lupta

"   În cea din urmă clipă, atunci când flăcara speranței se stinge și sufletul se simte zdrobit de suferință și durere, atunci când lupta pare a lua sfârșit, când ochii și au pierdut ultimul strop de lumină în infinitul întuneric voi lăsa trupul și mintea pradă dușmanului și mi voi aduna doar rămășițele unui suflet bolnav. O inimă ciopârțită, un singur vis și câteva amintiri mă vor însoți în noua viață, restul le voi lăsa moștenire trecutului. Pare imposibil să ți învingi dușmanul și mai ales să lupți împotriva ta atunci când abia mai poți respira, atunci când dezamăgirea ți a cuprins întreaga minte, dar liniștea, onoarea, curajul, credința și mai ales iubirea îmi pot oferi aripile spre târâmul visat. Mă rup de propriul trup, de amintiri, de trecut, de durere și dezamăgire, de teamă și de miile de vise fără niciun viitor, de oamenii care mă târâsc în mocirla aceasta și plec, plec departe, atât de departe încât îmi voi uita numele, trecutul și chipul. O singură dată mă voi întoarce... " 


 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons