25.11.2011

Dor și Durere

   Peste gândurile mele se așterne mantaua grea a tăcerii, rațiunea își pierde sensul în mijlocul furtunii , iar ultimul strop de lumină se îmbibă de uitare și întuneric. Am pierdut o parte din trecut, prezent și viitor.  Nu voi lăsa vreodată ca timpul să și cearnă praful peste pagina amintirilor, ci voi păstra pentru întotdeauna în sufletul și inima mea chipul nepătat al unui om extraordinar. 25 noiembrie va rămâne ziua sculptată cu litere mari, nemuritoare în interiorul meu. Voi alunga orice urmă de uitare și îmi voi îndrepta gândurile în fiecare zi spre icoana omului ce a plecat mult prea devreme...


 

  

4 comentarii:

. spunea...

imi place descrierea ta ...
iubirea renaste intotdeauna ...asa cred

Lavinia Dance spunea...

de ce 25 noiembrie?

El CiD spunea...

25 noiembrie-ziua de naștere a celui care în urmă cu puțin timp a părăsit granițele acestui târâm. Iubirea, respectul, dorul de omul deosebit, de cel care mi a oferit un exemplu de a trăi vor rămâne întotdeauna în sufletul meu și vor alunga uitarea din mintea și sufletul meu.

Lavinia Dance spunea...

:)

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons