02.06.2011

Capăt de istorie!

" Lacrimile unui copil, picăturile de suflet desprinse din tărâmul viselor, cuvinte nescrise purtate de vântul suferinței spre granița realității! Viața se sfârșește într un colț de lume, lipsită de farmec, deposedată de parfumul nemuririi, legată doar de amintirea unui trecut luminos! Îmi iau inima și o frâng în mii de bucăți, o arunc în bătaia necruțătoare a destinului, alături de istoria unui glas tăcut, de sufletul de piatră al trecutului! Aștern mantaua tăcerii peste gândurile și amintirile amare, nelipsite de frământare și suferință! O să arunc trupul valurilor timpului, iar sufletului îi încredințez libertatea, oferindu i aripile unui destin nemuritor! Iar cetatea sa va rămâne doar o mărturie ștearsă a unui trecut îndepărtat, imaginea unui prinț de catifea, lipsit de propria i lumină, având alături speranța unui sfârșit glorios și nu al unuia mizer,nelipsit de atingerea monstruoasă a monotoniei, de suflarea plină de praf și uitare a indiferenței!" "

 

1 comentarii:

Lavinia Dance spunea...

scrii asa frumos...
eu imi pierd talentul de a scrie, imi pierd indemanarea, imi pierd tot...

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons