29.05.2010


Eu te-am iubit...
Eu te-am iubit şi poate că iubirea
În suflet încă nu s-a stins de tot;
Dar nici nelinişte şi nici tristeţe
Ea nu îţi va mai da, aşa socot.
Fără cuvinte te-am iubit, fără nădejde,
De gelozie, de sfială chinuit.
Dea Domnul să mai fii cîndva iubită
Aşa adînc, aşa gingaş cum te-am iubit...


A iubi şi a visa reprezintã un miracol.Iubirea oferã mãreţie sufletului,gãsindu şi adevãrata împlinire atunci când este manifestatã faţã de o anumitã persoanã,închinându-ne viaţa acelei fiinţe şi încercând sã i oferim fericirea.Cele douã(poezia+melodia) mã definesc întru totul.
Iubirea poate fi definitã în mii de moduri, însã acesta mi se pare cel mai aproape de adevãr:
“Iubirea reprezintã aripa dãruitã de Dumnezeu sufletului pentru ca acesta sã urce pana la EL”. Se terminã o etapã, începe alta.Vechiul moare, noul se naşte...


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons