31.05.2010

Epilog


Epilog
S-a terminat.O iau de la capãt!Mã retrag în spatele “zidurilor”.Ziduri construite pe o fundaţie de tristeţe,ziduri marcate de experienţele sufleteşti,uneori dãrâmate de indiferenţa care m a tot “erodat” .Sper sã creez ceva nou,nu ceva perfect ci ceva “normal” in adevãratul sens al cuvântului.A trecut aproape un an,un an în care am râs,am iubit,am visat şi am cãpãtat un nou statut,o altă mentalitate.Mi am construit cu greu ceea ce acum îmi poate oferi liniştea,bucuria şi o altă viziune asupra vieţii.O să continui să visez si sper ca mi voi pastra aceeaşi doză de sensibilitate.
“Învaţă a muri! Cine învaţă să moară, nu ştie să mai fie rob. El este deasupra sau cel puţin în afara oricărei împilări”
Aaa si poate cel mai important sper ca voi învăţa să i las să plece pe cei care nu mai vor să mai rămână...
31 mai 2010

EL CiD

1 comentarii:

Andreea Elena Dragomir spunea...

asta mi-a placut mult.:)

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons