03.05.2015

Nebunia un strop de nemurire?

"Câteva imagini șterse mi-au fost de ajuns pentru a-mi contura infinitul. Imagini atât de intense încât mi-am simțit inima sufocată și sufletul strivit sub greutatea lor. Am reușit în cele din urmă să retrăiesc clipele unui trecut atât de îndepărtat și să-mi văd după atâția ani destinul frânt.
Realitatea și acest destin nu s-au întâlnit și nici nu o vor face vreodată, el reprezintă doar o simplă imagine creată în mijlocul unei inimi mutilate. L-am simțit atât de aproape încât pentru câteva minute mi-am uitat complet întreaga viață, m-am lăsat purtat de acest val și poate mi-aș fi dorit ca acesta să fie cea din urmă imagine.
 Am ajuns la un grad de nebunie absolut, unul în care creația, imaginația și dorul pot să-mi ofere ceea ce viața nu va putea vreodată. Nu-mi pasă și sunt hotărât să calc peste orice fărâmă de realitate și durere pentru a construi lumea atât de îndrăgită mie. Niciodată, dar niciodată nu voi înceta căutarea!
 "



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons