02.11.2014

Gol absolut

" M-am îndepărtat! Atât de mult încât nu mai simt nici măcar o simplă vibrație, nu mă pot identifica deloc cu țara în care trăiesc, cu oamenii sau prietenii din juru-mi, cu sentimentele și gândurile lor. Sunt atât de străin de lumea în care trăiesc încât deseori mi-aș dori să plec departe, oriunde și oricând.
Să rămân doar un simplu trecător, fără identitate, un simplu chip rătăcit într-un deșert. Nu există modele, nu există adevăr, sinceritate sau demnitate! Ură, durere, mândrie și o realitate pictată grotesc... Iar aproape toți ne chinuim să ne păstrăm măștile, ne strivim sufletele pentru o firimitură de mândrie, ne călcăm în picioare mintea pentru a obține lucruri efemere, ne uităm părinții și rădăcinile, uităm ce înseamnă respectul, iubirea și viața. Preferăm ura, durerea, minciuna, ca în cele din urmă să ne deplângem destinul. E o mizerie atât de mare în sufletele noastre încât inima omului nu-i plină de sânge, ci de noroi, noroiul unui vis agonizant. Devine astfel o tragedie și simplul fapt de a trăi. Mi-e atât de rușine că sunt nevoit iau parte la acest rol încât dacă aș avea vreodată ocazia de a pleca, cu riscul de a pierde totul, nu aș ezita nicio clipă. "  (E.C)

2 comentarii:

Lavinia Dance spunea...

Poate ca iti vei gasi locul in timp...sau poate e mai bine sa pleci.

El CiD spunea...

Mai devreme sau mai târziu va pleca, e doar o problemă de timp.

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons