31.08.2013

Nu!

" Nu!? E poate singurul cuvânt rămas alături de mine, singurul sunet ce nu-și lasă trupul strivit sub greutatea imensă a unei tăceri fără sfârșit. Nu există nici măcar o luptă în care aș putea să-mi așez întreaga speranță, a rămas doar o simplă alegere sau cel puțin iluzia uneia, o iluzie în care am continuat să cred la nesfârșit. O iluzie pe care construit-o în zeci de ani, un vis în care am adunat întreaga-mi viață și de care am legat aripile viitorului, o imagine scăldată de sacrificii, răni și o mare durere. Nu mă mai pot întoarce... Am uitat totul: drumul, visele, speranțele și mai ales chipul universului în care am trăit. Cuvintele mele sunt atât de îndepărtate de realitatea în care trăiesc încât deseori am impresia că totul e un vis. Un vis care m-a înlănțuit complet și din care nu mă voi putea rupe niciodată! "


" Când renunțăm la vise și ne găsim pacea, avem parte de o scurtă perioadă de liniște. Dar visele moarte încep să putrezească înăuntrul nostru și ne infestează aerul în care trăim. Iar într-o bună zi visele moarte și putrezite fac aerul imposibil de respirat și ajungem să ne dorim moartea, moartea care să ne elibereze de certitudini. "
                                                                                                                  Paulo Coelho




2 comentarii:

Unknown spunea...

Nu-mi face bine postarea ta. Stiam cum scrii si prefer sa te citesc (asa rar cum ne permiti) atunci cand iti sunt partasa la sentimente si ganduri. Astazi sunt fericita si am intrat doar pentru ca-mi era dor de cuvintele tale. Incanta-ne cu ele mai des!

IULISA spunea...

Mi-e drag sa-ti citesc randurile, amintirile tale au intotdeauna un parfum special si unic!

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons