31.03.2013

Alegeri

 " Poți aștepta sau poți lupta... Sunt singurele cuvinte, puținele care au rămas agățate într-un colțișor întunecat al minții, o frază simplă rămasă abandonată de atâta timp. Iar eu mă zbat în fiecare zi să găsesc măcar un singur gând neatins de boala acelei fraze, să găsesc o simplă imagine, o amintire neînlănțuită de rădăcinile dureroase ale trecutului. Nici măcar una, nici măcar un vis rătăcit, un vis cruțat de așteptarea în care mă scufund. Simt cum fiecare zi smulge câte o particică din trup, inimă și minte, simt cum lupta se sfârșeste în aceeași așteptare mizerabilă, o așteptare care paradoxal dispune de o răbdare înfiorătoare. Am reușit s-o accept, să nu mă mai ascund în spatele unui adevăr închipuit, să nu mai caut cu atâta ardoare o legătură oricât de firavă între lumea reală și cea pe care mi am imaginat-o de mic copil. Nu voi renunța însă să cred în lumea acelui copil, să cred că vreodată am să văd împlinit în fața-mi un vis așteptat de zeci de ani: visul unui copil! "



                     " Dacă ar trebui să aleg între durere și nimic...aș alege durerea. "


2 comentarii:

Unknown spunea...

cred ca toti am alege durerea...

Lavinia Dance spunea...

uneori e nevoie sa astepti dar alteori trebuie sa lupti...deci optez pt amandoua, atata timp cat stiu in care moment trebuie sa le pun in practica.

Cuvintele astea spun mai mult decat reusesc eu sa inteleg.

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons