05.02.2013

Tăcere

" Aș scrie... Au trecut două luni în care m-am zbătut să mâzgălesc măcar un singur cuvânt, un cuvânt născut din căldura sufletului și din mijlocul unei inimi care a încetat să bată. Zeci de zile în care mizerabilele litere m-au părăsit în propria-mi cenușă și tăcere. Timp nemilos, uscat, trup fără suflet și un haos ce și întinde aripa spre toate colțurile tărâmului în care trăiesc. De aș avea măcar o lacrimă, de aș avea măcar un singur vis, un singur cuvânt născut din inimă și nu din haosul acestei lumi mi aș ridica ochii și aș pleca în trecut, departe de prezent și viitor, departe de haos și tăcere, departe de ură și furie. În tot acest timp am învățat un singur lucru: Nu există durere, ci doar incapacitatea noastră de a iubi. Niciodată durerea fizică nu poate răpune tăria sufletului, nimeni și nimic nu ți poate tulbura universul cât timp inima ta încă se zbate. Nici rațiunea, nici ura, nici dezamăgirea sau singurătatea. "

     Eu nu sunt un corp care are suflet, sunt un suflet care are o parte vizibilă numita corp. "
                                                                                                                      (P.C.) 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons