13.07.2012

Mască


"   Mă tem că nu mai pot pronunţa vreun cuvânt, că nu voi mai putea suporta greutatea literelor mâzgălite pe albul hârtiei şi orice strigăt va deveni curând un amestec de sunete indescifrabile. Raţiunea, miile de gânduri fără rost mi au năpădit viaţa, au sugrumat visele şi au aşezat întreg pâmântul deasupra sufletului meu. Trăiesc într o lume dezrădăcinată de orice urmă de prezent, o lume a gândurilor oarbe, a amintirilor şterse, un tărâm în care nu mi pot recunoaşte nici chipul, o lume în care mă simt atât de înstrăinat de cel de odinioară încât rareori mai simt un strop de viaţă în suflul bătăilor de vânt. Sunt atât de rare clipele pe care le simt, atât de puţine secunde care reuşesc măcar să mi aducă sentimentul că odată am trăit... Chipurile oamenilor se şterg în fiecare zi, iar singurul gând rămas e cel de revoltă, cel care îmi reproşează neputinţa mea de a uita orice nume, orice chip şi mai ales numele, prezentul şi viitorul meu. Niciun vis, nicio vorbă nu poate pune capăt acestui gând, nu reuşeste să rupă lanţurile temniţei şi să mi elibereze sufletul de aripile raţiunii. În anii aceştia nu am reuşit să aflu un singur răspuns, nu am reuşit să mi explic de ce oamenii din jurul meu par tot mai departe de mine şi de ce oare chipul lor capătă pe zi ce trece trăsăturile unuia necunoscut mie? Până într-o zi când m am privit minute în şir în oglindă şi nu am reuşit să mi aduc aminte de chipul omului spre care priveam, nu mi aminteam nici măcar numele meu sau vreo imagine a trecutului. Atunci am aflat şi răspunsul: tot ceea ce am văzut, toţi oamenii din trecut aveau sub chipul, sub sufletul, sub zâmbetul lor, sub orice cuvânt sau sentiment o mască, mască ce în timp s a erodat, iar ei au devenit pentru mine străini, chipuri de nerecunoscut. Masca pe care şi eu am purtat-o... Nu pot trăi fără suflet, fără iubire, fără dor, fără adevăr, iar singura mea opţiune pentru a mi recăpăta inima şi viaţa va fi să smulg această mască. "   


                 "  Sunt dintre cei care au cerut tăcerii să strige şi durerii să spere."

2 comentarii:

Unknown spunea...

Eu sunt convinsa ca o sa-ti revii si toata durerea asta nemarginita o sa dispara :)

Anonim spunea...

sau "da-i omului o masca si o sa-ti spuna cine este cu adevarat"

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons