19.12.2010

Miraj de iarnă

"Aicea totul seamănă cu tine
 Sau poate eu asemănări îţi caut;
 Flori de ninsoare mari, diamantine,
 Suavi mesteceni-melodii de flaut.
 
 Brazii înalţi şi copleşiţi de nea
 Par crini enormi acoperiţi de floare-
 Cu dorul meu de pretutindenea
 Te caut ca o plantă suitoare.
 
 În şarpele de fum ce suie lin
 F
ăptura ta subţire se mlădie,
 Vântul de nord în fulgii care vin
 Te spulberă, te-adoarme şi te-nvie.
 
 Ceţuri târzii - flori de ninsoare, flori
 Tresar şi se-nfioar
ă omeneşte,
 Şi parcă însăşi noaptea uneori
 Cu ochii tăi de-aproape mă priveşte.
 
 O, ceas de taină - clipele dispar,
 E numai gândul meu umblând aiurea.
 Şi neaua cu sclipiri de nenuf
ăr
 Trecând prin mine, bântuie pădurea.
 
 Sunt numai eu care mi-aduc aminte
 Din toate-ai dispărut, nu te mai vezi.
 Doar inima cu dorul ei fierbinte
 Topeşte-n jur imensele zăpezi.
"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons