27.11.2010

După 20 de ani!

Copilul de odinioară nu mai există, s au așternut anii grei peste trupul său.Vremuri  demult apuse ,pătate de inocența  gândurilor copilăriei.Pagini de aur brăzdate de imaginile bucuriei desăvârșite, pagini acoperite acum de  praful așternut de trecerea timpului nemilos.Au trecut 20 de ani!!Aștept cu nerăbdare clipa aceasta,ea reprezintă pentru mine finalul unui capitol.Totul a fost un  vis transpus în realitate necruțătoare.Am fost doar un simplu actor,însă unul ce și a jucat perfect rolul!Uneori m am integrat atât de bine în pielea personajului încât am început să mi uit statutul.Un test care a început acum doi ani nu din egoism ci doar pentru a simula situațiile delicate prin care vom trece.Așadar pot spune cu tărie că singurătatea poate fi lucrul cel mai dureros.Nu poți împărtăși nimănui gândurile tale,iar în clipa în care îți vezi propriile vise murind speranța dispare,iar viața pare fără niciun sens.Fără credință vei renunța mult prea devreme!Singurul ce a rămas alături de mine de la început până la final a fost Dumnezeu, oferindu  mi puterea de a mă ridica atunci când credeam că nu mai pot.În clipa cea grea prietenii vor uita de tine și paradoxal nu ți vor oferi decât indiferența lor!Nimic nu i va îndupleca, iar dacă au plecat rar se mai întorc și probabil o vor face  mult prea târziu .Tot ceea ce am făcut poate părea o nebunie, dar pentru mine a reprezentat o experiență magnifică.Așadar mă nasc iar pe 29.Voi primi un trup,un suflet,o familie și poate cel mai important  iubirea dăruită de Cel de Sus.Totodată pe 29 noiembrie se împlinesc 72 de ani de la moartea  Căpitanului!

2 comentarii:

Florea Mihai Ionut spunea...

La multi ani si multa sanatate!!! :D

nu mai am credit dar am zis sa iti scriu aici:). Mult succes la examene si ai grija ce faci cu varsta asta frumoasa, sa traiesti cat se poate de mult in prezent ca sa ai un viitor liber si curat:)

El CiD spunea...

Multumesc mult!

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons